22:05
מהי נערת ליווי

המונח 'ליווי' פירושו כנראה זונה או עובדת מין. אז, מלווים הם סוג של עובדי מין. אבל ישנם סוגים רבים ושונים של עבודות ליווי שיכולים להיעשות על ידי אנשים שאינם מוכרים סקס: למשל מכפילי גוף עבור מפורסמים או חוקרים פרטיים. https://tkescorts.com/

נערת ליווי היא אישה שגוברת על מנת לקיים תקשורת עם גברים. הם מציעים שירותים כגון תאריכי ארוחת ערב, זמן נישואין וזמני ליווי בזמן שהם מלווים.

עובדי מין היו נוכחים בכל חברה מאז ומתמיד ועד לעידן המודרני. כל חברה עיצבה סולמות ואתרים של עבודת מין, ויצרה מגוון תפיסות סביבו". מונח הגג הרחב יותר של זנות מכסה גם פעילויות כגון: מועדוני חשפנות, הופעות פורנוגרפיה וכן הלאה. ארגונים מסוימים כוללים פעילות מינית בתשלום עבור עצמם. צוות או "תור" תחת כותרת זו אם העובד לא מוצא דרכים אחרות לסבסד אותו.

במילים הפשוטות ביותר, נערת ליווי היא קורטיזנה, מישהי שמשעשעת רבותי.

נערות ליווי נשכרות על ידי אנשים אחרים כדי ללוות אותן לאירועים חברתיים. לפעמים זה יכול להיות בשביל סקס, אבל הרבה פעמים זה רק מישהו בשביל בחור לדבר איתו וליהנות.

אנשים אלה עוסקים ב"מסורת" של הקורטיזנה.

נערת ליווי מתמחה ביצירת קשרים עם לקוחות מחוץ למכון בו היא עובדת בפועל. היא מתוקה-מדברת, מדברת ומקשיבה בכנות כדי לרצות את לקוחותיה וליצור מערכת יחסים מושלמת.

צעירים מבוקשים בעיקר לנערות ליווי כי החברה חושבת שזה מחמיא למישהו להגביל את עצמו לאדם אחד בגיל נישואין.

"נערת ליווי מסייעת לשביעות רצונה של הלקוחה להעניק חוויה מעשירה. היא הרבה יותר מסתם מה שנקרא 'עובדת מין'".

סקס בתשלום אינו זנות אלא על זוגיות. מלווה עשוי להציע ליווי אקטיבי או פסיבי ואינו מצריך בהכרח סקס כחלק מהשירות. זה יכול למשל לכלול עמלות קבועות לארוחת ערב עם שרת וליווי לבחירתו של אדם, ארוחות ערב רומנטיות בלעדיות ללקוחות עם עד 12 אנשים כמו נשף מסכות, אירוח פעוטות נבחרים בבתי קולנוע עמוסים, קייטרינג לאירועים יוקרתיים פרטיים במטוסים ויאכטות, משתתפות במסיבות בלעדיות בבתים ובמגורים של לקוחות עשירים לפי בקשה.

Просмотров: 73 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar