23:34
מה יקרה אם יש לך יחסי מין? תשובות אמיתיות

החברה המודרנית משתנה פתיחות ויפתיות רבה יותר דיון בשאלה אינטימית. על גישה חופשית אתה יכול למצוא דיון של השירות יחסים מיניים עבור נפשיים, כפי שהוגדרו, בריאות גופנית. פסיכולוגים, סקסולוגים ושאר המומחים ניתחו באופן פעיל ולבלות מקבילים בין התדירות, כפי שכולם יודעים, מגעים סקס והמדינה הכללית של האדם. אבל זה יותר סקרן סוף סוף להבין את זה יהיה, אם יש לך סקס? מאמר זה יכול למצוא את התשובה ל שאלה זו ולברר מה יקרה לאורגניזם של התנצלות, כפי שנהגנו לדבר, ארוך פְּרִישׁוּת.

התוכן של המאמר

1 אפקט של התנזרות ארוכה על הגוף בכללותו 2 איך משפיע על התנזרות עבור הנשים אורגניזם 3 איך פריקה של סקס ב הֹדֶן? 4 האם יש חיובי רגעים?

ראשית, יש צורך דליימיט פרישות, במילים אחרות לכל החיים סירוב של מין תוך שמירה על בתולים וסירוב זמני להיכנס מקרים מיניים, כולל קבלת אורגזמה לפחות כשיטות.

התקשות סובייטיות וחוסר פגום של מידע העבירו מבט לא מדויק כי ליווי הוא משהו, עם בושה, יש צורך להשתיק על עובדה זו. אבל מעטים מבינים כי לשירות הליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

Colebat מרמז, האיש הזה מחויב לא סוף סוף אינטרסים, כפי שכולם אומרים, הצד הסקסי של החיים הוא לעתים קרובות לא בעקבות ההתרגשות בכלל מדכאת אותה, כפי שניתן להביע, עבודה פיזית ממצה, הודעות, כפי שאנו מבטאים, פרקטיקות רוחניות.

פירושו של סירוב זמני בלבד, כי מישהו בפסקי הדין שלה או בשל היעדר מתאים לשותף אין את היכולת או לא רוצה לקיים יחסי מין. מקרים דומים נלמדים על ידי רופאים להבין מה קורה לאדם כאשר יש לו זמן רב לא סקס?

ההשפעה של התנזרות ארוכה על הגוף בכלל

מומחים לומדים אנשים דומים לחגוג אחר רע רגעים:

דיכאון וסובל משקל

לא מספיק בשבילם גם הסוד הוא זה ענייני אהבה, רוך מלא תשוקה - סוכן הטיפול הטוב ביותר מדיכאון. כמו באהבה באופן טבעי מייצרת הורמון ג'וי אנדורפין. לעתים קרובות זה אפשרי לראות כי אנשים בודדים יש, כפי שאנו מבטאים, זה לא יכול להתדרדר להתדרדר מצב רוח ובדרך כלל מקלקל את המזג.

למלא את העדר רגשות חיוביים השתמשו במזון. הינכם מתבקשים לשים לב כי מתוקות אכילת יתר ומרתקים מרתקים ללא הצלחה נדחה בצורה של קילוגרם מיותר. באופן טבעי, לא כולם נמנעים מין, אנשים, מומרים איך אנחנו מביעים, מייגע ומלא, אבל אפילו הנותרים בטופס הישן יכול לפתח תחושה של נחיתות או להתחיל להפיל הערכה עצמית

שוב, חוסר אנשים רבים חושבים חיובי רגשות ו overexcitation להוביל הפרעות שינה, לעתים קרובות זה נדודי שינה ומצב שבור בבוקר.

מחלות לא ברורות וצורות

כמעט כל הרופאים מאשרים את זה לא מין מקטין באופן משמעותי חסינות במבוגרים. אישר זאת אנשים המתמחים באהבה לפחות פעמיים בשבוע, נשבע פי 3 יותר מ יחיד. זה אפשרי כי טוב, הם מחלים במקום.

במהלך מנוחה מינית מאולצת יכול להגדיל את לחץ הדם להחליש את הטון כמו דם כלי שיט. כל זה סוף סוף להגדיל את האפשרות של התפתחות של התקף לב או התקף לב. בפרט, מצב עירור, לא מקבל פריקה.

ליבידיום ירידה

הגוף האנושי מסוגל להגדיר תחת סוג ההתנהגות ואם הוא לא היה נרגש במשך זמן רב, אז הליבידו רק מתחיל Ugnet. כמובן, כולנו יודעים היטב מה התקופה הארוכה יותר התנזרות, קשה יותר מאוחר יותר לרשום את האש של התשוקה. לאמה חייב להיות מוכן איך אנחנו מביעים את העובדה כי גריז יכול ללכת לאיבוד ואתה צריך prelude ארוך. תארו לעצמכם עובדה אחת עם גברים עם דיוק של ההפך - התהליך יכול גם להאיץ בלתי נשלט

קשיים רשומים, זה הפך אפשרי להוביל איך רובנו התרגלו לדבר, תחביבים רעים. להכות אלכוהול משמש לעתים קרובות או סמים קלים. יש לציין כי בבאותו עלול להוביל לפיתוח של אלכוהוליזם או התמכרות לסמים.

כיצד משפיעים התנזרות על הגברות אורגניזם 2

זה שווה לייט לכיוון האגדה כי התנזרות ארוכה היא מסוגלת לחזור בתולנות או להוביל למחלות קשות. גַם התנזרות היא למעשה לא, לשים את זה בעדינות, משפיע על הטון של שריר הנרתיק.

רוסית שאינם פנסים וחוסר פגום של מידע העביר לנחש שווא כי ליווי הוא משהו היום, חובה, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל כאן כמה יחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

זה יכול להיות חיזק רק על ידי תרגילים מיוחדים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

אבל מצב העור בהחלט להחמיר - הפתיחה הורמונלית יכולה לגרום לצמיחה, כחלק גדול מאיתנו כל הזמן אומר, פריחה יוגרה ו להאיץ הזדקנות.

בפרט, זדוני עבור נשים מצב של עירור יתר כאשר הדם מקלות איברי המין. אם אורגזמה אינו מסיר את המתח, ואז התהליך הדלקתי יכול להתפתח.

איך פריקה של סקס ב הֹדֶן?3

גברים שזכו מזמן נעים ממין, יכולים ראה הפרות זקפה. אבל קשיים יוצגו רק כאשר מנסים לחוש את שביעות הרצון של היחסים.

הם עשויים לראות כל כך הרבה מאוד מהר יכול סוף סוף לבוא שפיכה, למעשה אחרי זוג חיכוך. אני באמת רוצה להדגיש כי הכל לא מתמקד בזה בקרוב לְהַגבִּיר.

יש יותר קשה סכנה של בחורים אלה שהכחישו את עצמם בהנאות של סקס - הם נמצאים קבוצת סיכון על prostatitis.

האם יש חיובי רגעים?4

איזו רגעים חיוביים יכולים לראות אדם סוף סוף יהיה, אם השנה לא סקס מתוק?

ראשית, המסה משוחררת זמן וכוח שאתה יכול, לשים את זה בעדינות, להאריך יצירתיות, עבודה או חינוך.

אותם אנשים שארוכים נמנע מיחסים מיניים, זיהה כי לאחר מכן סקס הפך בהיר יותר רגשית.

וכמובן, סירובו של חסרת הבחנה יחסי מין, השפיעו בבטחה על מצב הבריאות, כפי שהגנה מאופן שבו אנשים רגילים להביע, מחלות שונות והתכווצויות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

הסיפור אינו סובל את subjunctive. וכאשר מדובר במין, עדיף לא לשים חוויות על בריאות הגופנית והנפשית שלך. זה יכול להיות כי השנה של התנזרות בגוף שלך, באופן כללי, יהיו תצורות חמורות, לתקן כי אתה יכול, לשים את זה בעדינות, יהיה רק ​​קורס ריפוי ארוך טווח. זה אפשרי גם כי שום דבר לא ישתנה, ו detox סקסי ייהנו. כי לא מבצעים אינם חד משמעיים, לשים את זה בעדינות, יענה על השאלה, אשר יהיה, אם שנה לא רק לקיים יחסי מין. ואכן, אין זה סביר לעשות משהו שאינו רע - זה בטוח. ואולי אתה מבין את היקדית שלך ומרגיש חופשי מן השמחה הבשרית.

Просмотров: 129 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar