23:34
קליאופטרה קינוח: איך להיות אללה במיטה

עניינים רומנטיים - זה נצרך כמו כולם מובנים, עבודה עקשנית. לֹא זה ענייני כמו זוג ארוך ממוקם יחד, לפיתוח משגשג הרומן זקוק למאמצים של שני השותפים. ולא אדם לעתים קרובות משחק תפקיד את intercessor ועוזר מי צריך לקחת את חצי, אז אחריות על הרגשנות של הקשר שלהם טמונה לעתים קרובות יותר על הגברת ולא היא יש כזה מיומנות כמו קינוח קליאופטרה, אז סיכוי לחיי מין בהירים מוּבטָח.

התוכן של המאמר

1 מצרים ארוטיקה 2 טכנאים עיקריים 3 מיומנויות שימושיות

מה זה, ולמה הוא נקרא ישירות לכבוד הקיסרית המצרי? מיומנות זו היא קומפלקס שלם של טכניקות מרגשות, אשר מבוססים על ליטוף אוראלי. בעלות לפחות חלק מהם, אפילו מתון בחיי הגברת אז לומר יכול להיות נמרה בלתי נלאה במיטה. מה זה ישירות נכנס לקינוח ולמה הוא קשור עם קליאופס? על זה מתחת מאמר.

ארוטיקה מצרית

תודה לקולנוע וספרות שונים עובד כמעט כולם יודעים שקליאופטרה היתה חתיכת טמפרמנטלית מאוד. היא לא אוהבת שום תועלת אחרת בחינם וחיובית לכאורה קשורה בדיקות בחדר השינה. שלח לעצמך עובדה אחת כי החזקה של ליטוף בעל פה נתן את הכינוי שלה "נשים עם אלפי פיות". לדברי שמועות, הקיסרית מרוצה בדרך זו לא מאה שותפים.

כדי, כפי שכולם יודעים, לא משנה מה משחק אהבה היה ייחודי, קליאופטרה השתמשה בטכניקות שונות.

חלום גלוי מנוסה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. אבל זה כבר לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל היא קשורה לשפתיה, לשון, הגדול והגוף שלך. למרות העובדה כי הדבר העיקרי כל מעשיו מטופלים "אוראלי", הוא לא הכללה את ההזדמנות לתת להנחת חבר 'ה רק לגעת שדיים, ירכיים, ידיים ורגליים.

טכניקות ראשיות 2

להיות מלאכה אמיתית שליטה על הקינוח קליאופטרה, אתה צריך הרבה תרגול והכנה. כולם חושבים רבים, כי, איך כולם אומללים, כמה שיטות גברים של גברים יכול להיות מאוד רפה למתחילים. לא הרבה מי יודע מה יש הראשון תור חייב להיפטר מזה דעה קדומה כי סקס אוראלי תכופים - זה סטייה. זה טוב מאוד להדגיש מה גברים אוהבים, בסופו של דבר, מציצה מעריץ, בסופו של דבר, ניסוי זה כיוון. יש לציין כי אתה מוכן להראות פנטזיה ולהחיל כבר ידוע תרגול, אז אתה תהיה נחמד מתרשם על ידי פירות.

טכניקה 1 - בית מקדש שירלי. כמעט כל הנשים מופתעות רק, כשם, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, החתך הוליווד מקסים החלה הכותרת לאחת הטכניקות Phellation. אבל שום דבר לא מפתיע - במהלך תהליך זה יש צורך לשון לשון לבלות לאורך חבר או, זה הפך, להירגע את השפה ב -100 אחוזים ולהוביל בשבילם בכל רחבי תא המטען. זה דומה ללקק סוכריות על מקל של הפגינו את השחקנית הנ"ל.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. זה יהיה רע אם לא נציין כי אני עוזרת לזוגות גם לפתור קשיים בחיי מין.

נסו להתחיל רק ללקק את העור של שק האשכים עם כל השטח של השפה, בעקבות התגובה. איך, כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, misunderstood, אתה יכול לחוות לחץ על העור שק האשכים עד כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, את תא המטען של חבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, את התנועות המהירות של השפה דאגה הן באזור Pouch ואת החבר עצמו ואת הראש.

טכניקה הבאה - ברצון. נראה שהיא מספיקה בעייתי עבור natur לא מוכן, כי זה מרמז על אמון מלא בין שותפים. הגברת צריכה לשכב על הגב ולפתוח את הפה, ואדם בשלב זה יבצע תשואות מתקדמות, לדחוף חבר. מומלץ לנצל את הדרך שבה אנו מדברים ויזואלית עם מברשת שיניים Restress ולהיפטר replex הקיא. הסוד הבא הוא גם לשים מברשת יד בבסיס של חבר של גברים יש שליטה על איך אנחנו רגילים לקרוא, עומק חֲדִירָה.

טכניקה של אנילת היא תופעה שנוי במחלוקת. כמעט כל הגברים מבולבלים גם להודות בכך, אם כן, היתה תחושה נעימה מנגיעה באפיוס, אבל רק ניסיון אחד הוא מספיק - והם שוכחים את האילוץ. מול ליטוף יש צורך להתבונן בכל דבר, בסופו של דבר, את הכללים של היגיינה, אתה יכול גם להשתמש איך אנחנו מביעים, חומר סיכה אכיל. פשוט ליישם חומר סיכה על החור האחורי של גבר. נסה למעשים שלך להיות, איך אנחנו מביעים, נינוח ומסודר, כך השותף יכול להירגע. אחרי שאתה יכול לגעת בעדינות בלשון של שפת פי הטבעת, לבלות במעגל, לא נכון מתון כדי להעמיק בפנים.

מיומנויות שימושיות 3

המלכה המצרית היתה באמת חכמה, וכפי שאת מתבטאות, נינוחות על ידי הגברת, וזה לא פחד מחזוקתו. לאחר שליטה כמה טכניקות כי הצבירה מייצגת את קינוח קליאופטרה, תוכל לשנות את האינטימית שלך החיים לטוב, הוספת עוד יותר מרגש, קוקס להביע רגעים נעימים. נערות ליווי בקריות

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

זה יהיה רע אם לא הבחין במה שהשיטה תוכל לשלוט בטכניקה זו כמעט ולא משנה מה, והתוצאה תהיה מרשימה מאוד.זנים נוספים של ליטוף בעל פה, הכלול נראה שהרשימה אינה ניתנת לא ניתוק לפיתוח - זה חשך. מיומנות, לשים את זה בעדינות, לשחק עם שק האשכים של הבחור לטפל בו, איך כולם נמס, חיתוך תשומת לב היא ישירה מה מבדיל פילגש מנוסה מן הדילטה. רק תנועה לא נכונה אחת - וזיכרונות של גברים יהיו כפי שהוגדרו, שלילי.

תענוג קליאופטרה קינוח, באופן כללי, יעשה אותך נלהב, טעמו את הטעם של פילגשו. התגובה של גבר לא תעשה את עצמו לחכות - הוא ינסה לספק לך תגובה.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. רק אלה לא הצדדים השימושיים היחידים לעבודה.

אבל, אפילו ממה שאתה הבעלים של גרון מציצה ואחרים, כמו אנשים נהגו להביע, טכנאים מתוחכמים, הם לא, בסופו של דבר, יביאו את ההנאה המקסימלית ממה שאתה לא ירצו הרצוי. לא לכל אחד הוא לא סוד מה הבסיסי ביותר במיטה הוא תשוקה, התרגשות וקנאות כדי לדבר כדי לשלוח שותף לשמים השביעי מן kayf. ובאיזו דרכים תוכלו רק לחפש את זה - להחליט איך אנחנו מביעים, סגור דלת חדר השינה. כל מה שקורה שם לא עודף או, כמו גם ההתחלה, לא נורמלי.

Просмотров: 161 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar