09:25
כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מחליט על סקס בעבודה

בשנת 2006, מגזין סנטה העליון ניהל סקר המוקדש לנושא של רומנים שירות. 5 אלף נשים השתתפו בסקר, והתברר כי 28% מהם נכנסו אי פעם לתוך מערכת יחסים אינטימית עם עמית.

התוכן של המאמר

1 רק לאחר העבודה 2 בחירת המקום הנכון 3 האם אתה יכול לקיים יחסי מין עם הבוס 4 איך להתנהג למחרת

קבילות של יחסי מין עם עמיתים - שאלה מורכבת ועדיין נפרדת. אם אתה קורא את המאמר הזה, זה אומר שאתה כבר החלטת שאתה רוצה לא רק לישון עם עמית, אלא גם לעשות את זה דרכים קיצוניות ביותר האפשריות: ממש במקום העבודה.

ובכן, נאמר לך איך להפוך את הכל כדי לא להיתפס "חם".

רק לאחר העבודה

כלל מספר אחד, זה הדבר החשוב ביותר: אתה יכול לקיים יחסי מין בעבודה רק לאחר סוף יום העבודה.

ראשית, אז אף אחד מן העמיתים או הבוס שלך יהיו שאלות על היעדרות שלך במקום העבודה, ובהתאם, לא יהיה צורך לחפש אותך בכל רחבי המשרד. עובדה זו, כמו גם את אחד שעמיתיך כבר יהיה מחולק לבתים, מקטין באופן משמעותי את הסבירות שאתה תהיה מזוהה.

שנית, בשום מקרה לא ניתן להזניח עם אחריות העבודה שלה: גם אם נראה לך כי אתה יושב במשך יום שלם, הרשויות לא רק מעריך כי במקום לעבוד אתה עוסקת בעמית שלך ... טוב, אתה להבין מה.

בחירת המקום הנכון 2

כלל מספר שתיים: לטפל בחירת מקום מתאים. אפשרויות כאן יכול להיות הרבה יותר מאשר זה אולי נראה במבט ראשון, אבל אתה צריך לבחור עם המוח.

קבינט

האפשרות הנפוצה ביותר וברור - לקיים יחסי מין במשרד. קודם כל, זה מאוד נוח, במיוחד אם למישהו יש חשבון אישי או אם זה יכול להיות נעול. וזה מאוד מרגש ומרגש: ובכן, תגיד לי מי מאיתנו לפחות פעם לא להשתתף בפנטזיות על "עבודה שעות נוספות" ממש על שולחן המשרד?

סוּלָם

אם האפשרות עם המשרד לא מתאים לך, לנסות לקיים יחסי מין על המדרגות. המקומות הבלתי נראים ביותר: העליון או, להיפך, המקום התחתון.

במקרה הראשון, לעלות עד הסוף, עד שאתה מתייחס לדלת עליית הגג. יש את ההסתברות להיתפס על ידי הפתעה לפחות, כי זה בקושי כל הצוות פתאום רוצה לטפס על הגג.

אפשרות נוספת היא ללכת debauchery במקום החשוך ביותר, אשר ממוקם בתחתית מתחת למדרגות. שם תוכלו להיות נוף לא רצויות.

אל תשכח כי יש לך סקס על המדרגות, ראשית, בזהירות, כי זה יהיה כנראה להיות סקס עומד, ושנית, בשקט: אתה יכול בקלות "לשרוף" הד בוגד.

אולם כנסים

בארגון גדול, תמיד יש מקום מיוחד לכנסים ואירועים אחרים. חכה לאור במשרד, וחדר מרווח כולו (ושולחן ענק!) לרשותכם.

בנוסף המקום הזה הוא שכמעט תמיד חדר הישיבות ריק, אז אתה לא סביר להיתפס עם פוליטי. עם זאת, זה שווה זהיר ולא להשאיר מאחור "עקבות של פשע": להסתיר אותם בעתיד יהיה די קשה.

הקבינט של הראש

אם אתה משוגע יותר קיצוני (כאילו רק סקס במקום העבודה הוא לא מספיק): לנסות לעשות את זה במשרד הבוס שלך. כמובן, אפשרות זו תעבוד רק אם הקבינט אינו סגור למפתח. אבל איך זה יהיה פיקנטי וחם! ואם אתה והבוס הם לא בנדאס: מרגש כפליים.

שֵׁרוּתִים

אפשרות בטוחה למדי, במיוחד אם עמיתים לא יישארו במשרד.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים הטובים לעבוד.

אמנם, אנחנו נהיה כנים, לא הכי רומנטי. עם זאת, אפשרות זו יש מקום להיות, במיוחד אם אתה מפחד להיתפס. אז נניח את הרמה הזאת למתחילים. נערות ליווי בחיפה

מְהִירוּת

זכור את הסדרה "מרפאה"? ריבוע היה מקום שנבחר לכל מי שלא סובל "לקחת הפסקה" נכון בעיצומו של יום העבודה.

התקשות סובייטיות ומחסור במידע נזרע לא מדויק ניחוש כי ליווי הוא משהו היום, פגום, זה מה שיש לשתוק. אבל אז יש לעתים רחוקות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

ובעיקרון, זה די הוגן: יש חשוך, מקרוב ומלא של מדפים שונים, אשר רק מוסיף גיוון בתנוחות. מה לא מקום למועד אינטימי?

סודיות מלאה

כלל מספר שלוש: ודא שאף אחד לא יראה אותך. נקודה ברורה, אבל לעתים קרובות הם מוזנחים רק כי הם שוכחים לקחת בחשבון את כל הדברים הקטנים, ולכן הם נתפסים במהלך (ולפעמים אחרי) סקס במקום העבודה.

כל הדלתות סגורות

ודא כי יש לך סגור את כל הדלתות האפשריות שניתן לסגור רק, להיות זה הדלת של המשרד, חדר הישיבות, הסובסידיות, השירותים, ואפילו את הדוכנים בו. אם אפשר, אתה גם סוגר את דלת הכניסה של Office.

ובכן, במקרה של אורחים לא רצויים, אתה עדיין טורחים, לחשוב מראש את האגדה, למה אתה עם עמית התברר להיות שניים אחרי עבודה במשרד סגור לחלוטין.

כל המצלמות כבויות

רוב המשרדים מצוידים מצלמות מעקב וידאו. הקפד לשקול את זה, כי הם יכולים לעתים קרובות להיות צפו על ידי המשמר או אפילו ישירות על ידי הראש.

כבה אותם, אם אפשר, או לבחור מקום כזה שבו המצלמות אינן או יש "אזור עיוור מובטחת". ואפילו לוודא שהמצלמה אינה כותבת צלילים.

כל עמיתים נעלמו

כבר דיברנו על זה כבר בהתחלה, אבל זה לא יהיה מיותר לחזור שוב - אתה יכול לקיים יחסי מין: רק. לאחר. עֲבוֹדָה.

אם מישהו מתוך עמיתים חרוצים במיוחד גם החליט להישאר, עדיף לא לפתות את הגורל ולבחור עוד יום עבור הרפתקה סקס שלך. אתה לא רוצה לתת רכילות על צוות העבודה כולו להיות מותר לך, לא?

האם ניתן לקיים יחסי מין עם בוס 3

עכשיו הרומן עם הבוס כבר לא כזה טאבו ללא תנאי, כפי שזה היה עוד לפני 10 שנים. עם זאת, נוכחות של "מלכודות" תככים כאלה לא ניתן לנקוט.

לפני שתחליט mesallians דומה, זה שווה בקפידה שקל את כל "עבור" ו "נגד". בין השאלות שאתה צריך לשאול את עצמך, הראשון ואת המחמיר ביותר יהיה הבעיה של מוטיבציה משלו. האם אתה באמת לחוות רגשות רכים או נלהבים לאדם הקטן הזה, או הרצון משחק בך בכל דרך לגעת בכוח כי הבוס שלך מציג?

אתה לא מקווה כי מערכת יחסים אינטימית תישאר מעיניהם על ידי עמיתים. וגם אם המניעים שלך הם שואלים וחוסר עניין, להיפטר מן הקטעים יהיה מאוד קשה. מצב קריטי במיוחד יהיה אם אחד מכם כבר באהבה יחסים: חיבור כזה לא בדיוק בהחלט לגרום לאישור בקרב עמיתים או אפילו בקרב קרובי משפחה או חברים הקרובים ביותר.

ולכן, בין אם זה תככים פעם או רומן ארוך, סקס מלא רגשות, או מ מניעים חרביים, ייעוץ רק אחד: נסו לא לפרסם את החיבור שלך, כי אני לעולם לא נתקל בסערה של הצנומה ולא להיות קורבן של insinations מעמיתים.

ובכן, ההחלטה הסופית תצטרך לקחת אותך.

איך להתנהג למאות הבא 4

כל התנאים והאמצינות נצפים, המקרה נעשה והוא מגיע: למחרת.

נסו לעשות הכל אפשרי לא להוציא את עצמך מול עמיתים או יותר הבוס. לא לפלרטט עם עמית, שבו יש לך תככים, אבל גם לא "Sharacle" ממנו כמו לאדן. באופן כללי, מתנהגים כרגיל ואינם גורמים לכל חשד.

זה יהיה נהדר אם אתה מצליח לדון ניואנסים כאלה עם השותף שלך. תקשורת באופן עקרוני חשוב מאוד עבור כל סוג של מערכת יחסים, וזה לא סביר כי דבר אחד שווה להסביר.

אם פתאום אתה מגלה שמישהו הניח משהו, להעמיד פנים שהוא בכבוד רב על ידי הצהרות דומות לכתובת שלך.

ובכן, אתה יכול להצטרף לעצמכם: אתה רק rechenished בנק חזירון של החוויה המינית שלך מאוד מעניין מאוד מקננה לנקב - סקס במקום העבודה.

Просмотров: 106 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar