10:46
יחסים אינטימיים עם לשעבר: לא להסתכל אחורה, פשוט להמשיך

הקרע של יחסי אהבה הוא תמיד מתח. גם אם פרידה קרה בהסכמה הדדית ואין לך אף אחד רגשות שליליים, עדיין לא קל לשחרר אדם בשחייה חופשית. אִינטִימִי היחסים עם לשעבר לעתים קרובות להשפיע על התפתחות של אדם. זֶה נוחות עוגן מוזרה ונוחות, אשר למעשה מושך את התחתונה.

התוכן של המאמר

1 סיבות לקרבה אינטימית עם לשעבר 2 מהם היחסים הלא מלאים

אנו נבין את הסיבות ואת ההשלכות של מין עם שותפים בעבר מפריע הבחור קדימה ולבנות קשרים בריאים מלאים עם הבא נערה.

גורם לקרבה אינטימית עם לשעבר

בואו נלך לענות על השאלה לגבי למה אנחנו ממשיכים למשוך את החוויה שממנה רצית פעם לסרב. הנקודה היא לא בעובדה שאתה נותן אחד לשני אלף סיכוי. אם נדבר אובייקטיבי, יחסים אינטימיים עם בחורה לשעבר היא רק דרך להפוך את החיים לקלים ולא להטריד את החיפוש אחר אהבה חדשה.

סקס צריך - אינסטינקט אנושי. אם יש לך בנות סקס עם השותף בעבר מוסבר לעתים קרובות יותר על ידי ניסיון לשמור על אהובתו, קנאה למתחרים פוטנציאליים ולהרים את ההערכה העצמית שלך, אז בחורים לחשוב קצת אחרת. זה בעיקר לא על אהבה חזקה ולחזור יציבות לשעבר. לא, רק סקס עם כבר נכבש פעם יפה זה הרבה יותר קל להגיע.

רק לדמיין שאתה צריך לעבור לכבוש אישה אחרת? ראשית תהיה תקופה ארוכה של היכרויות וחלל. צריך לחפש גישה זר, להסיע אותה על תאריכים, לטפל קפה ולהקשיב לסיפורים מחייה. אמנם כמובן יש בנות עם מזג קל, אשר לאחר כמה שעות של התכתבות עם שמחה בואו לביתך לניסויים במיטה. אבל זה לא אמין עלות עבודה. הרבה יותר קל לכתוב כמה קווים בדיוק שים את הדרך לתהליך האמנה.

כתוצאה מכך, הסיבה העיקרית לקרבה אינטימית עם הראשון הוא עצם בנאלי.

אסקרטים מקצועיים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. רק זה בהחלט לא רגעים מוצקים מאוחדים לעבודה.

אמנם אין צורך להתעלם מהעובדה של נוכחות של רגשות שיורים לדחוף על ניסיונות כאלה להתאחד מחדש. לעתים קרובות זה קורה בזוגות, שבו אחד השותפים שייך לקטגוריה של אנשים רעילים. הם מנסים לשמור על אדם קרוב רצועה קצרה ולהגיב בצורה מכאיבה אם הוא מתחיל להיראות מכרים ותקשורת מעניינים חדשים.

מה מוביל יחסים לא גמורים

קודם כל, קיום יחסי מין עם שותפים לשעבר לא כל כך רע אם הוא מלווה ביושר של ביטוי של כוונות משני הצדדים. אתה כבר יודע מה אוהב, וכי lyuto שונא אדם קרוב. אין צורך לבלות זמן וכוח על חיזור ו foreplay, הפגישה יכולה להיות prescribed אפילו עבור הפסקת צהריים בעבודה. בנוסף, הזיכרונות של ימי האור לשעבר עוד מתעכבים בזיכרון מאשר אי שביעות רצון וטינה. במהלך מין עם בחורה לשעבר, זה אולי אפילו נראה כי פרידה היתה הטיפש ביותר של סעיפים.

עם זאת, סיבות להימנע מפגישות עם אלה נשים אתה כבר לאחר להציב בחומר בילה, הרבה יותר. בוא נדבר על כל אחד מהם הוא קצת יותר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

חוסר האפשרות לבניית יחסי אמון חדשים. זה נוגע כזה נקודה מתוחכמת כאשר אתה לא להשקיע הגיוני מיוחד במין, ואת האהבה העבר שלך עדיין היקר עבור ראוניון. במקרה זה, היא מיישמת מאמץ מקסימלי כדי להראות את עליונותו על שאר הנשים. טריקים וטריקים ללכת. אתה יכול לחשוב שזה משפחה הרמונית - היא מקשיבה לך, מבין ואפילו לוקח במיטתו. זה לא דורש את הדו"ח, כפי שהיה בעבר, לא לגלגל את השערוריות. כתוצאה מכך, הכריכה הקודמת וניסיונות להשתלט על ידיהם עדיין יתחילו. זיהום סכנה. אמון מגניב, אבל זה גם טוב יותר לבדוק. אתה חושב שהיא נאמנה לך, כמו במהלך היחסים הקלאסיים. אבל זה יכול להיות רחוק. לכן, אתה לא צריך לזרוק מחשבות על בטיחות להגן. התפתחות אישית. כדי למצוא אדם שאיתו הוא רוצה לבנות משפחה חזקה מלאה, כולנו צריכים לשים לב לפיתוח האישי שלהם. לעתים קרובות, נכנס ליחסים אינטימיים קבועים עם לשעבר, אדם מפסיק לגדול בתוכנית אישית. יש אישה שהוא מרוצה. אין צורך להחיל מאמץ ולעבוד על עצמך. לכן, מוטיבציה שלילית נוצר. זה משפיע לרעה על היחסים עם המין השני, ואפילו על פעילויות מקצועיות. נדנדות רגשיות.

איסוף מקצועי מתכנן לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רגעים שימושיים אחד בלבד בעבודה.

גם כאשר דנית כי סקס הוא עכשיו הדבר היחיד הוא נקודת מגע שלך. אתה לא מטפס אחד על השני וקיים לחלוטין בנפרד. עדיין רעד רגשי לכבוש, כי מופשט לחלוטין מהזמן שאתה שייך זה לזה בצורה בלתי אפשרית. בכל מקרה, מישהו יתחיל לקנא או לדאוג. הסתר את השלילי במשך זמן רב קשה מאוד.

המסקנה היא כזאת - אם אתה באמת רוצה את זה עד כה את האפשרות הטובה ביותר, אז לעשות. העיקר הוא לדון בכל החסרונות האפשריים מראש ולייעוד גבולות אישיים, יחסי מין חד משמעיים עם בחור לשעבר או בחורה לא תמיד קל. העצה שלנו - אתה לא צריך למשוך את המטען כי החלטת פעם לעזוב בעבר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גברים רבים בזמן של "נושאות" במיטה חושבים על יחסים אינטימיים עם לשעבר. מנקודת מבט של פיזיולוגיה, זה מאוד נוח: קיום יחסי מין עם אדם שאתה כבר יודע, לא אילוצים, חסרים, טריגר וכל דבר אחר. עם זאת, מצד פסיכולוגיה זה צעד ענק לאחור, וזה יותר טוב לא לעשות. זה אפשרי כי הרגשות הישנים יוחזרו, ואתה תחזור לאותו מגרפה, רק בלי תועלת לבלות זמן. יחסים אינטימיים עם לשעבר מוצדק רק אם אתה בטוח 100% כי המיטה לא ממשיך הלאה. באופן כללי, עדיף להמשיך את החיפוש אחר נשמה באמת kindred.

Просмотров: 384 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar