02:44
Hypersexuality בחורים ובגברות. מה זה? כיצד להיפטר מתלות מינית?

האם חשבת שאתה גם השותף שלך עשוי להיות מעוניין מאוד במין? המונח "תלות מינית", או hypersexuality, עשוי לעתים קרובות להיפגש. מעת לעת הוא מוצדק, ומפעם הזמן זה יכול פשוט להיות שיש לך רמה גבוהה יותר של אטרקציה מינית מזה של אדם רגיל.

התוכן של המאמר

1 מה כזה hypersexuality או תלות מינית 2 תסמינים התמכרות Sequarel 3 התנהגות סקסית רוויה 4 חתרני, התנהגות hypersexual 5 רצון סקסי או פעילות כתוצאה של תיירות 6 חוסר יכולת לשמור בשליטה של ​​הדחף 7 התנהגות עם מחקר קטן של השפעה 8 אסונות מרגישים 9 מה כזה פרוסטוריזם 10 התמכרות לסמים והתמכרות פורנו 11 ריפוי תלות מינית 12 יודע המיניות שלו

מה כזה hypersexuality או תלות מינית

לכולם יש אטרקציות מיניות שונות, ו כמה אנשים שמחים עם סקס הרבה יותר מאחרים (או עדיין יותר פרנק זה). אבל אם תענוג זה מגיע לכך מקלקל את חיי האדם או אנשים אחרים אולי הגיע הזמן לחשוב, הם בין אם הם hypersexpual או יש תלות מינית.

הפרעה hypersexual היא יותר, מאשר רק תשוקה מינית חזקה - היא נחשבת מגוון הִתמַכְּרוּת. זה נוטה לעורר תחושה של ייסורים באדם עם Kavardak, שהוא עושה בדרך של החיים הרגילים. זה אומר "מוגזם" או התנהגות hypersexual מעצבן.

במקום להתעמק רגשות, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CCT) הוא גישה לטווח קצר מכוון כדי לסייע ללקוחות להבחין ולתקן מחשבות לא רציונליות רגשות המובילים להתנהגות כפייתית עם דרכים למידה המשמשת להסדיר את המניעים. זה כולל לעתים קרובות ב שמירה על מגזין ותרגילים עם מחברת עבודה ועשויים להיות יעילים האמצעים לריפוי תלות מינית.תמצית הריפוי היא למד לקשר את כל היצור שלך במהלך יחסי מין עם שותף אהוב, ולא פשוט להשתמש במישהו כמו מנצח ממשק. בהרבה לחולים יש בדרך כלל מספר רקעים.

הַגדָרָה מה נחשב "מופרז", קשה למדוד. זה מושפע לעתים קרובות נקודות מבט אישיות, כגון עיניים אישיות לשלום, תרבות ועיניים חברה מסוימת.

תלות סקס, כמו הפרעה רשמית נחשב בצורה דומה, אם כי זה מונח עשיר יותר. זה חל יותר ישירות למישהו עם הפעלה מינית חזקה, מחפש מעשים ללא שליטה עצמית - כמו אוננות כפייתית, צופה פורנו, ועוד התנהגות מינית לא מקובלת חברתית.

את ההחלטות עם המונח "תלות מינית" היא כי יש לו קונוטציה חברתית לא טובה. לא ברור אם לשקול סוג זה של אטרקציה מינית כמו התמכרות דומה התמכרות לסמים. רובם סבורים כי המונח עם הקונוטציה המוסרית הקטנה ביותר הוא שימושי יותר, ובמיוחד כאן "hypersexuality" יכול להיות מונח בונה יותר. זה לא יכול לגרום תחושה של בושה, אשר מעת לעת מפריע לערעור של ריפוי.

תסמינים סקסי תלות 2

הפרעת היפרפקסקסואלית תלות מוזרה אינה מובנת, אך הן קשורות לעיתים קרובות עם פסיכולוגית משותפת מצבו של אדם, ומעולם עם רמת ההורמונים.

במקרים מסוימים, אדם דו קוטבי יהיה הִיפּפרסקסואלים. התנהגות מינית אימפולסיבית עשויה להיות חלק פרק מאני, אלה מצב הרוח הדרמטי טיפות כי המתאר הפרעה דו קוטבית.

באופן דומה, יש כמה קשרים בין hypersexuality ודיכאון. התנהגות סקסית יכולה להיות שיטה לקבלת הקלה מסוימת, אם כי זמני, מן הביצה של רגשות שחורים. Sexolism יכול להסוות קשיים אחרים כגון חרדה, מתח ודיכאון.

לסמוך על האבחון, הסימפטומים hypersexuality חייב להיות יותר מ 6 חודשים. הם כוללים:

התנהגות מינית רוויה 3

הוא מכיל פנטזיות סקסיות, תשוקות ומעשים מיניים בפועל והתנהגות. רוב האנשים חווים תשוקה סקסית לפעול על זה, אבל כאשר הוא הופך להיות רווי רק ממשיך להתרחש במשך זמן רב, זה עשוי להיות סימן של אובססיה המוביל הפרעה hypersexual.

כמה אנשים עשויים לטעון כי הקנאות לכמה שותפים היא סימן, אבל למעשה לא כל האנשים עם תלות מינית רוצה לקבל כמה שותפים - שלא לדבר על העובדה כי המחשבה היא כי יש יותר מאשר שותף 1 היא הפרעה היא מוסרית מוסרית פְּסַק דִין.

חתרני, התנהגות היפרפקסיבית 4

הזמן המושקע על התנהגות פנטזיה וסקסי מונע את האירוע של חיי היומיום. זה יכול לפרוץ את החיים החברתיים, עבודה וטקסים יומיומיים רגילים. נערות ליווי במרכז

תשוקה סקסית או פעילות כתוצאה של תפרפרס 5

פנטזיה והתנהגות hypersexual מופיעים כתוצאה מאירועים מיותרים או מצב רוח מגעיל (לדוגמה, חרדה, דיכאון, תחושה של עייפות).

בלתי אפשרי לשמור בשליטה של ​​הדחף 6

למרות שהם יכולים לנסות, אדם להפגין פעילות מינית מופרזת פשוט לא יכול לשמור על הדחפים תחת שליטה. עם זאת, הוא נשאר ביסודו בראש המיניות מועילה היא מעולם לא תירוץ להתנהגות מזיקה.

התנהגות עם אפקט קטן של חשיפה 7

הם יכולים לשחק את התוצאות שלהם בלי לשלם כל תשומת לב מיוחדת לפחות מה אי נוחות פיזית או חושנית, אשר הם יכולים לגרום לאנשים אחרים. זה יכול להיות משהו נפוץ כמו אוננות מעצבנת, במידה זו, כי זה גורם אי נוחות פיזית, או שזה עשוי להיות קיצוני יותר, למשל, אוננות ציבורית או אפילו במקרים האחרונים אונס.

מרגיש מצוקה 8

תדר גורם ייסורים אישיים באחד או עוד טופס. לעתים קרובות הוא מלווה בתחושה של אשמה ובושה שיכולים להיות מכשול למי למצוא תמיכה. אבל זה יכול להיות גם הבנה ברורה המובילה לדאגה כי משאלות סקסיות למנוע להשיג דברים אחרים בחיים.

מה כזה frotteurism9

פרוטוריזם הוא הפרעת פרפין (מה המשמעות של התרגשות סקסית) כאשר מישהו אוהב לשפשף את עצמך (בדרך כלל איברי המין) על אדם אחר ללא הסכמתו, במיוחד עבור הכשרון הנאה סקסית.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים אשר רוצים להיות מוצגים בהצלחה במבט אצל הפגישה, מטפלים ישירות עם גברת מרהיבה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם לכל הדרוש.

זה הגיוני כי הוא בלתי חוקי - ולא רק מאז זה יחסי מין ציבוריים, ומאחר שהוא כרוך אחר גבר ביחסי מין ללא הסכמתם.

לעתים קרובות זה קורה בחורים צעירים (אשר יכול להיראות בפעם הראשונה ביישן בפעם הראשונה) בן חמש-עשרה עד 20 5 שנים, אבל הוא גם נצפה בחורים הישנים. זה די מדי פעם באמצע גבירותיי, למרות שזה יכול לקרות.

ככלל, זה קורה בתוסס מקומות ציבוריים כגון רכבות, מעליות ואפילו רחובות צפופים. אולי את העצה הטובה ביותר עבור אלה אשר נלחם עם התמכרות: "אתה חייב להיות מוטיבציה לריפוי, ולא לעשות זה כדי לגרום למישהו מאושר ".Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

הם יכולים לתמוך ולעזור.

התמכרות לסמים סקס והתמקדות פורנו 10

אם אדם הוא גם גברת לצרוך סקס כדי למנוע כאב, הוא גם היא יכולה להיחשב מכור לסמים. סקסי התלות היא בדרך כלל מכוונת לפעולות עם אנשים אמיתיים. יש לזה הנטייה כוללת מעשים או פנטזיה ביחס לאנשים אחרים - למשל, יש שותפים חוזרים.

התמכרות פורנו יותר ממוקד ב (בעיקר בימים אלה באינטרנט). מדבר על הזנה חזותית, והוא מכיל כשלעצמו חיפוש קבוע עבור פורנו מתוחכם יותר. ובדיגנציה שלנו המאה, זה כל כך קל לגשת פורנו, אשר מסוגל לעשות אפילו יותר קל מישהו עם התמכרות לפתח התמכרות.

הבדל גדול נוסף יהיה מה התמכרות פורנו יכול למעשה להוביל לקשיים מיניים, בזה זמן כמו תלות סקס, בדרך כלל לא.

כמה כל כך הרבה סביב בחירה סקסית התנהגות יכולה להיות הרבה שיפוט מוסרי סביב פורנו. למרות ש קשיים מסוימים עם מספר עצום של פורנו נגיש מאוד באינטרנט, זה לא deflot הוא דבר רע לשמח.

אם אתה מודאג, כי אתה גם מישהו, מי אתה מבין עשוי להיות תלוי בפורנו, לראות את השאלות האלה:

בין אם הם מאבדים את זמן הצעת החוק אם פורנו? הם מודאגים לגבי אין גישה פורנו? הם מסתכלים על פורנו, עושים דברים אחרים?

אם כן, אולי הגיע הזמן לזה אדם לשקול מחדש את המקרים שיש לו עם פורנו. בעיקר - בדיוק כמו זיהוי תלות סקסית או hypersexuality - אם פורנו מונע פורנו החיים, אתה צריך לראות את האפשרות של מושך לעזרה.

מַרפֵּא תלות מינית 11

ריפוי בדרך כלל מגיע בצורה ייעוץ או טיפול התנהגותי קוגניטיבי. זה מאז פנימה מקרים רבים, הפרעות פרפין קשורות בדרך כלל עם מדינה פסיכולוגית ועם איך אדם מגיב להפרעות כפייתיות.

אם יש הכנסה בסיסית, זה גם ניתן לרפא, למשל, לנהל דיכאון או מתח או דו קוטבי הפרעה. תסמינים כפייתיים אוססיביים גם מעת לעת יכול סְלִיחָה.

נהלים מכילים:

איתור של מפעילים להתנהגות מינית כפייתית או מחשבות. האדם המושפע חייב להתקיים זמן כדי לגלות את עצמו ואת תשובותיו, ואם יש לו שותף, זה ביסודו כי השותף היה מעורב בתהליך זה. סיוע היחסים. מעת לעת, התמכרות מינית עלולה לשבש את המקרים. ביסודו להיות מוכן לתקשורת. אם אדם עם התמכרות מינית יש שותף, זה עשוי להיות שווה לחשוב על טיפול סקסי. חפש שיטות לניהול מתח, זהירות ודיכאון. כמו כן, בושה - כמו, כפי שכבר הזכרנו, בושה באמת יכול למנוע את ההחלטה של ​​prefiguration. חפש התנהגות חלופית ושיטות להביא מחשבות כי הם לפחות הרסני.

ידוע המיניות שלו 12

המיניות היא חלק בריא, נעים חיים והנאה מכל אדם. אז הדרכים הנפשיות לעשות טיפול לא יעבוד - זה יהיה שימושי עבור ריפוי סמים מקיף, אשר קשה עוד יותר.

יש סוג של מדבקה "קונה היזהר ", מחובר לריפוי של hypersexuality, שכן סוכנויות ממשלתיות אינן מסדירות את הטיפול בתלות מינית. לבלות מחקר ולוודא לאן אתה הולך לעזור, הם לא מוניטין רע ולא תלונות.

עבור אנשים מסוימים, תוכנית קבוצתית טיפולים עשויים לסייע על ידי מתן חברה ותמיכה. טיפול אחר אחד על אחד ואולי פסיכותרפיה.

זה לא דבר חדש. תיאורים של Lysnya תשוקה סקסית יש כבר אלפי שנים, כולל Nymphomania, Juanism, תשוקה מינית מוגזמת, סאטיריאזיס וצורה רבים אחרים של הפרעות. זֶה מציין אותנו כתשוקה מינית, והפעילות הן רק דברים אנושיים, וזו מעת לעת הם מפריעים להתנהג חיי היומיום בחברה.כאבחון קליני, הוא שנוי במחלוקת, במידה משמעותית מאז מוגבל נתונים אמפיריים.

האחריות היא העיקר גורם. התקן את ההשלכות על ההצהרה.

לא לספור את זה מאוד ביסודו ממשיך ריפוי לאחר שחזור הביתה, וכולל אחרים בתהליך של תרופה אנשים מושפעים מהתמכרות שלך. אָנוּ הלוואי שתחזור שזה צורה של מין חסר בסיס.פרוטוריזם מאובחן כהפרעה בריאות פסיכולוגית, אם המבקש והתנהגות נמשך יותר מ -6 חודשים, זה בדיוק אומר כי יש צורך למצוא עזרה. לגבי הכל מוטיבציה חזקה לפעילות מינית ללא כל הסכמה לקרוא.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

Hypersexentient לא יכול להיקרא סטייה. תשוקה מינית מועילה, הצורך הבלתי משתנה של הגוף בפריקה פיזיולוגית וקבלת אורגזמה היא נורמלית. אבל אם רמת הליבידו מפריעה לביצועיהם של ענייני יומי וחובות עבודה, ומחשבות המין לא יוצאים מהראש, זו סיבה כבדה ליצור קשר עם הרופא. אם תפסיק את המצב על Samonek, זה יכול לחלוטין sprive בסטילה נפשית קשה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להדגיש את המיקום יהיה חברה יפה.

העיקר הוא שאתה צריך לשמור על הראש שלי, זה מה המיניות לא צריכה להפריע למי שחיה את חייהם. אם אתה מודאג לגבי המניעים שלך או התנהגות, 1 מה לעשות - זה כדי למצוא זמן לגלות את עצמך ולהבין כי כל אותו אתה גורם ל. אם זה ניזוק לך בעצם או אחר - אולי, אין שום דבר מגעיל.

Просмотров: 116 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar