10:46
המדע הוכח - סקס שבועי יזהיר את הקור

כאשר אנו מתעדכנים, כדי לא להדביק את וירוס שפעת, אנחנו מנסים להימנע מנשק, כמו כולם מובנים, קרבה פיזית עם אהובנו.

התקשות רוסית ומידע פגמים זרקו מסקנה שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, פגום, נתון, מה שאתה צריך להשתיק. עם זאת, יחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום קשר לזנות.

אבל גם נכון והעובדה כי שיעורים עם אהבה להגדיל את חסינות שלנו, ולכן, להפחית את האפשרות של פעמים רבות באים לידי ביטוי, הצטננות. אישור העובדה של המחקר האחרון משמש כמספר מחקר אחרון.

התוכן של המאמר

1 סקס ו immunogloblalen 2 סקס, מרגיע ו leukocytes 3 מגן סקס

סקס ואימונוגלובולני

בשליטה של ​​פסיכולוגים קארל Charnetska ופרנסיס ברנן, 2 רופאים של הפילוסופיה של מכון וילקס באר פנסילבניה, היה מחקר של קבוצת סטודנטים של המכון המורכב מ -40 ארבעה בנים ושישים ושבע גְבֶרֶת. כולם ידועים מזמן כי שני שלישים היו שבורים באותה מידה שיטות מאומנות של גירוי של המערכת החיסונית (מדיטציה נשלט להדמיה של תמונות) כי אנשים צעירים פעמיים ביום מתורגל במשך שבוע. לא לכל מי שיש שליש של תלמידים (קבוצת בקרה) לא עוסקת נוהלי. שבוע לאחר מכן, כל המשתתפים בחוויה עברו שוב דוגמאות דם. קבוצת הביקורת לא הראתה תצורות כלשהן.

אימונוגלובולין ברוק שלהם התברר ל -30% יותר מתלמידים שהשיעורים המיניים שלהם היו יותר נויר. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי עלייה ברמת IGA צוינה בקשר עם משך הזמן יחסים וגידול במובן של שביעות רצון מינית.

סקס, מרגיע ו leukocytes2

כי ברור כי overvoltage ואת הלחץ לדכא חסינות, הרפיה העמוקה ביותר היא אחת האופן שבו כולם יודעים את ההיבט המועדף, אדם מתאים לחזק את המערכת החיסונית. לפי תצפיות המדענים סקס משוחרר במערכת יחסים מאושרת מספקת הרפיה, הקשורים לאחד שאנשים נראים להשיג אמצעי יוגה ומדיטטיבית אחרת אָכֵן.

עבור מחקר במכון לפסיכולוגים וושינגטון לקח דגימות דם שישים 5 תלמידים כדי למצוא את הסכום עבור כל אחד leukocytes, שור לבן נאבק עם זיהומים בגוף. בתחילה ניסיון המשתתפים צפו וידאו על עבודה, כפי שישבנו בזמן כדי לדבר, מכשירים החיסון של אדם. מאוחר יותר חולקו תלמידים לשלוש קבוצות. התלמידים ענו על שאלות לגבי תדירות מינית (1 או פעמיים בשנה או חודש, אחד, שלוש פעמים או יותר בשבוע), גם לגבי שביעות רצון ומשך היחסים עם שותף.

תמיכה של גברים עשירים - פעילות מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. נעים יותר להזמין אסקיטן, אשר תדגיש את המצב ותאסוף חברה נפלאה.

הצעד השני היה התבוננות באספקת דגימות רוק ומחקר המעבדה שלה על רמת Immunoglobulan A (IGA), נחשב הגנה על המכשול הראשון מפני שפעת וירוסים. יותר IGA ב רוק, פחות אפשרות לקור.סטודנטים המתמחים לעתים קרובות סקס או פעמיים שבוע, הראה את התוכן הגבוה ביותר של IGA.

ראוי לציין כי בדם של רוח של קבוצות אחרות מחוון Leukocyte גדל. השפעה דומה על נוסחת הדם היא גם לספק, כפי שכולם יודעים, שיעורים אוהבים תכופים בהיבטים של יחסים מאושרים ארוכים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

סקס מגן על 3

תצפיות מראות כי תמיכה חברתית היא כל כך לדבר אחת הנסיבות החשובות ביותר של הצמיחה של חסינות המסוגלת למנוע קַר. ואת שיעורי האהבה פשוט שייכים צורות חברתיות חזקות תמיכה.

פסיכולוג ודוקטור לפילוסופיה שלדון Coenizuchil מ מכון פיטסבורג עקבו את היחס בין תדירות הצטננות קשרים חברתיים בדוגמה של מאתיים 70 תלמידים. קבוצת מתנדבים בריאים מילא את השאלונים הנוגעים לאופי ולתדירות היחסים עם חבריהם משפחות, חברים והאל. מאוחר יותר מציינים המשתתפים כאשר, לעתים קרובות גדול לפחות חלק מהם חולה, כמו אנשים משמשים להביע קר ושפעת. התברר שהסטודנטים עם תמיכה חברתית גדולה יותר לעתים קרובות bleach והתאוששות מהירה יותר.

כי, לא למהר לוותר על סקס עם איך אנחנו רגילים לקרוא, אהוב מאשר מרגיש מחלה. להיפך, בסימנים הראשונים של הצטננות לוח זמנים מיד לחדר השינה ולעשות אהבה.

Просмотров: 722 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar