14:41
היתרונות והחסרונות של מין ידידותי: האם זה נורמלי לקיים יחסי מין עם חבר?

"ידידותיים" המתרחשים בשל הקצב הנכבד של החיים, כפי שכולם יודעים, אדם מודרני, וככל שאנו מאתנו, כל הזמן אומר את השחרור המלא של הדמויות המיניות.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי esk strrettnik מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

אז, כדי לשים את זה בעדינות, מתברר מתי, בסופו של דבר, אין זמן לעסוק בחיים האישיים או שאין חפץ מתאים עבור כמה אנשים חושבים, תקשורת רומנטית. כמעט כל הצעירים נראים מאמינים כי חברים למין הם בסדר, כי הטבע עדיין לוקח את עצמו ואת החסר של סקס הם יותר מדי. אז זה נופל למדי על בן לוויה, בראש שלי, זה הפך, המחשבה מתעוררת "ומה אם?"אחרי הכל, הוא טוב יותר מאשר הדלפק הראשון, וכבר כבר ברור מה לחכות לו.

התוכן של המאמר

1 מה זה עדיין מין כל כך ידידות? 2 אינדיבידואליות של סקס 3 פלוס של סקס בידידות 4 מינוסים של מין ידידותי 5 4 כללים לשתף פעולה סקס וידידות

מה זה עדיין סקס כל כך ידידות?אני

בשנת 2013 נערך סקר באמצע 177 סטודנטים שהתבקשו להיות, לתת את ההגדרה של מין ידידותי. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל איך אנשים משמשים להביע, נרכשו תשובות יצאו לעצב 5 דגמים, כמו אנשים רבים חושבים, יחסים חינם:

חברים קרובים. יש לציין כי כאשר שני חברים אמיתיים לשלב תקשורת ידידותית עם הקשר הקדמי. רק סקס. מודל כזה של התנהגות אופייני לאנשים שאינם חברים אין להם את שאר היחסים, לא לספור סקס. ניסיון מוצלח. חברים מתורגמים בכוונה בעניינים רומנטיים. ניסיון רע. קורה אם השותפים מקווים לתרגם מין בענייני אהבה, אבל לא אם אפשר לדבר. סקס טנדר אהבה. זה מגיע לעתים קרובות: אהבה עבר, החיבור נגמר, אבל עד כה הראשון, כפי שכולם יודעים, האהוב לא מצא תחליף לעצמם, הם נשארים אוהבים.

אינדיבידואליות של סקס עבור חברות 2

לפני שתרגום ידיד בדרגת המאהב, יש לזכור כי מין ידידותי מתקרב הרבה לאנשים רבים. למגרין, לא כל אדם יכול לתחום אהבה ומין. יש לציין כי כמעט כל החשיבות העיקרית, לשים את זה בעדינות, יש לו קשר חושני מסוים עד שהם נכנסים איך היחסים האוהבים עם השותף הופך להיות לידי ביטוי, היחסים האוהבים עם השותף, זה למעשה לא מציאותי עם התחזית שלהם. השאר עשוי לשקול בכנות כי הם מוכנים איך רובנו רגילים לדבר, חיבור ידידותי כזה, אבל אחרי כמה זמן הוא הבין כי הם הבינו כי בנשמתם הם מנסים להיות, באופן כללי, לצאת כל סוג כלשהו לחבר.

חשיבות עצומה, לשים את זה במקצת, יש כנות כאשר, למשל, אישה רוצה לקיים יחסי מין שונים למען המין, ולכן היא "ניתקה", אבל עם כל זה מודע לכך , יחד, הם לא גורל. היא יכולה לקוות כי בעזרתו של סקס, איך יוכל למשוך אותו בעצמך ואפילו איך להתאהב.

כמו כן, התלמידים למדו גם כמה נגמרו למין שלהם בידידות, וזה מה שהם ענו לבסוף:

28% ציינו כי המעבר למין לא היה שום דרך ידידות; 36% הודה כי הם הושלמו כדי לקיים יחסי מין, אבל שמרו ידידות; 9% הצליחו להעביר ידידות למערכת יחסים אהבה; 25% Dryuzhba לא יכול.

Pluses של סקס עבור חברות 3

צירוף המקרים של האינטרסים הוא רק את הבסיס שבו עומד ידידות.

אימץ חלומות יליד בישראל הוא קל אם אתה מודל מענג מ בלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2600 יורו.
https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

במערכת יחסים כזו בחופשיות ונעימה, אבל זה אומר לחברים קלים להירגע ולקבל הנאת אושר אינטימי. עבור גברים, סקס בידידות הוא רווחי מאוד, כך, לשים את זה בעדינות, זה כמו לשמור אותו מגניב במסעדות, מתנות וסימנים אחרים של תשומת לב. קוריאה סה"כ חברים מודעים על איך כל אחד מהקשרים שייכים לבריאות שלהם היגיינה אינטימית,, וזה הפך מאוד לא סביר להרים. אם התקשורת בין האישה לבין הניתן, אז הם כנראה מודעים להעדפות מיניות זה לזה, כפי שידועו איך לומר לשמח את השותף שלהם למקסימום. אין צורך לחפש זמן עבור תאריכים וארוך יהיה עטוף בהם, יהיה צורך ליצור mimoiler. אין להניח התחייבויות, ויתור על הבטחות מילא או לאחסן נאמנות. כל תצורות בחיים לא יכול להיות מתואם על ידי חבר שלך ולדעת כי זה גם לא מכה, זה מעלה או מאיים על הקרע. אפילו להיות יחד עם חבר, אנחנו תמיד יכולים לדבר בעצמך איך אנחנו כל הזמן מדברים, אפשרויות אחרות עבור יחסי מין או אהבה.

מינוס של דחף אבני חן 4

כאשר יש רצון סקסי לחבר, זה, בסופו של דבר, יכול לשמש דחף כדי הופעתה של אהבה. אם אחד מחברי המין נופל באהבה, אז זה יכול להיות לגמרי, הוא סוף סוף רוצה לתרגם תקשורת ידידותית לרמה החדשה ביותר, וכאשר זה לא קורה, הכל מסתיים כמו רומן זול עם שערורייה, דמעות ורומן מפונק איך כולם יודעים ידידות.

תקשורת זו ידידותית מינית יוצרת אשליה כפי שהיא הוקמה להיות לידי ביטוי, בחיים מלאים כאשר יש כל מה שצריך לכל החיים: הן חבר ועבודה, ומאהב. אבל במציאות של החיים האישיים, בכלל לא. כך שזה התחיל להיות, יש צורך לפתור כמה מעשים, אבל בסופו של דבר, שום דבר לא נרדף, כי הכל בסדר.

4 כללים לשתף פעולה סקס וידידות 4

לא לבלבל רגשות עם סקס. בשביל זה אתה צריך סוף סוף לדון במצב עם אחר ולהבין כי בתפיסת העולם שלהם בנושא זה. לא, באופן כללי, לתפעל. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי החבר נראה התלהבות לאדם אחר, אתה לא צריך להכניס מקלות בגלגלים, כי במקרה זה אתה לא חבר, ומי? צפה ברוטטות שלך. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי sexpoppend טוב הוא פשוט רק לקשור שותפים זה לזה. שמור על המסתורין שלך. כך שדרוזיה וזנוקומקאק יכולים להיות פחות מטפסים לחברות שלך וקשר בין-אינטלי, עדיף להסתיר אותם, עדיין להישאר ללא כסחה ומאהב באדם אחד.

להיות חברים למין הוא נורמלי, אבל הוא קרח צר מאוד, צעד זה לא בטוח. אם זה יהיה גם שווה חבר טוב להיות אותו מאהב מצוין או תקשורת כזו רק מקלקלת את התקשורת הידידותית, זו השאלה העיקרית אשר שווה לענות, כדי לא לעשות טעות.

Просмотров: 262 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar