23:34
איך למשוך את תשומת הלב של אדם מאובטח?

כמעט כל הבנות סוף סוף לרמוז כי ניתן ללכוד אדם בטוח רק במשל. אבל אם אתה מתחיל פשוט לעבוד על עצמך, מבוקשים תצורות, אז משל פשוט הופך למציאות. זה לא צריך להניח שרק אישה שאבותיו יכולים להיות כפופים גם בתקציב כספי ענק, שאבותיו גם מנהלים כסף גדול, יש להם עסק ולבסוף אנשים מפורסמים. אפילו רבים באים לידי ביטוי, כל יום נשים מעיירות קטנות גם מסוגלים ללכוד את לבם של החבר 'ה העשירים.

אתה צריך להגיד את זה כדי להתחיל עם עצמך. אם אתה שם עין על אדם הגון ומאובטחת, לנסות מאוד, לשים את זה קצת, להתאים. ואכן, בהחלט לא בהחלט, לשים את זה בעדינות, ללבוש נוף יקר, זה די פשוט לטפל במראה שלך ולהיות מרתק אותו. יש צורך להדגיש כי, מעת לעת ללכת לחדר הכושר ובתא, היופי אינו מונע אף אחד. בדוק את הארון שלך. אם היית רע אם היינו מודעים לעובדה שהגעת לעיר גדולה מעיר פרובינציאלית, אז אתה כנראה, כפי שכולם יודעים, העדפות הטעם, כפי שנקבעו, קצת שונים מן הנוער המודרני. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה כל כך שווה מאה אחוז. לשנות את הארון שלך ללא כל חרטה של ​​זה. תאמינו שכאשר זה עובד בשבילך, זה הפך להיות תשומת לב איך אנשים רגילים להביע אדם מאובטח, הארון שלך, בסופו של דבר, יעודכן פעם ביום.

מה גברים מעריץ הם?

אם אתה רוצה שלך נבחר אחד הוא לא רק עשיר, אלא גם מרתק, גם להיות מרגש בשבילו. ואכן, לקרוא ספרים, להסתכל על האופנה המודרנית, להיות מודעים לכל האירועים. זכור מה לזכור איך אנשים התרגלו להביע איש עשיר על זבוב יהיה קשה מאוד, האידיאל לנסות, זה הפך, כדי לעלות על איך אנחנו רגילים לדבר, מופעים יוקרתיים שונים, הצדדים, תערוכות גדולות, שם ו גברים בודדים ומובטחים באים. אתה צריך לציין כי ניסיון לבקר במוסדות ספציפיים שבו זה באמת סקרן, לשים את זה בעדינות, לבלות את הזמן שלך לגברים. נסו ללמוד, זה הפך, תקשורת אתית עם אנשים כאלה, לשנות את אופן התקשורת. אין צורך להנפיק את עצמך לנערה פשוטה, שלא עבר לבירה כל כך מזמן ורוצה להתחיל כמה מאיתנו כל הזמן אומר את החיים האחרונים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כמה בחורים יכולים לנאח. אם אתה נראה נהדר, תרבותי לדבר, אז שום דבר לא ייתן מקום מגורים בפועל שלך.

כל אישה בהחלט חייב להכיר את כללי התקשורת עם אנשים עשירים:

  • אין צורך להנפיק את עצמך לאישיותו שלעולם לא.
  • לא להגזים את היכולות שלך.
  • לדבר עם אדם בשפה אחת.
  • תמיכה איך אנשים רגילים להביע, כל הנושא יהיה מרתק כדי לדבר.
  • לראות את המראה שלך ואת הדמות.
  • אל תתנו להיות מושפלים.
  • נסו להיות מרתק.
  • הגשמתם מעט ככל שהכללים, כל אישה תוכל לומר זאת לדבר, היא הפכה, כדי ללכוד לפחות גבר. ראשי, לשים את זה בעדינות, ללמוד איך לעשות את הנימוסים הנכונים, אז, קוק אנו מביעים, גברים מאובטחים לא יהיה כך לדבר עם. זה יהיה רע אם לא הבחננו מה לשפר את עצמנו, לפגוש אישים שונים, להראות את היכולות שלך של תקשורת צדדי, אז החיים באמת מוצא את המשמעות. דירות דיסקרטיות במרכז

    Просмотров: 105 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar