16:07
עיסוי ארוטי Happy End

Happy End היא טכניקת עיסוי שניתן להשתמש בה לטיפול במספר מחלות. זה לא מוכר כמו טכניקות עיסוי אחרות, אבל זה כבר נהוג במשך מאות שנים בסין.

העיסוי הארוטי הפי אנד שימש לראשונה בתקופת שושלת טאנג והאמינו שהטכניקה תגרום לאנשים להרגיש שמחים ורגועים. סוג זה של עיסוי יכלול בדרך כלל ליטוף של הגב, הידיים, החזה והרגליים של האדם עם הידיים. האדם שנותן את העיסוי ישתמש גם בכפות רגליו כדי להפעיל לחץ על הגב או הרגליים. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-the-south.php

בעידן המודרני, אנשים משתמשים בסוג זה של עיסוי ארוטי להנאה ולא למטרות רפואיות. היתרונות של סוג זה של עיסוי אירוטי דומים לאלו שמציעים סוגים אחרים של עיסויים, כמו הפחתת מתח ושיפור זרימת הדם. זה יכול גם לעזור להקל על מתח שרירים וכאבים הנגרמים מפציעה או שימוש יתר.

Happy End הוא מכון עיסוי בבנגקוק. זה גם חזית לבית בושת, עם עובדי מין זמינים ללקוחות שעצבניים מדי לבקר בבית הבושת או שרוצים להימנע מהטרחה של משא ומתן על מחירים.

מכון העיסוי מציע שירותים ארוטיים ומיניים, כולל עבודות ידיים ומציצות תמורת כ-30 דולר. המעסים לרוב אינם לובשים תחתונים ויסירו את החלק העליון שלהם אם ירגישו שהלקוח מעוניין ביותר מסתם עיסוי.

Happy End הוא מכון עיסוי ופופולרי מאוד בקרב המקומיים. השירות הפופולרי ביותר שמציע המוסד הוא עיסוי ארוטי.

שירותי העיסוי הארוטי של Happy End פתוחים לכל המינים, הנטיות המיניות והגילאים. המעסים שלהם מאומנים באמנות המגע החושני כדי להבטיח שהלקוחות שלהם יקבלו את החוויה הטובה ביותר שאפשר.

מוסד Happy End מציע מגוון עיסויים למטרות שונות: הרפיה, הפגת מתחים, הקלה על כאבי שרירים ואפילו ריפוי מטראומה או ניתוח.

Happy End הוא שירות עיסוי אירוטי המציע שירותי עיסוי חושני בהונג קונג.

Happy End נוסדה על ידי קבוצה של אנשים שרצו לספק שירות מסוג אחר לציבור, מכיוון שהם הרגישו שאין אפשרויות אחרות לעיסויים ארוטיים בהונג קונג. המייסדים גם מרוצים מההצלחה והפופולריות של החברה, אבל יש להם כמה חרטות. הם מאחלים שיהיה להם יותר זמן לבלות עם משפחותיהם וחבריהם בשל הצלחת החברה.

Просмотров: 82 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar