18:11
5 טיפים לגברים, איך להביא אישה לאורגזמה

עוצמות העולם הזה תמיד סומכים על הכוח הפרימיטיבי שלהם. גברים נוטים לחשוב כי עבור הנשים של הנקודה הגבוהה ביותר היא כמה דקות אינטנסיבי "מזיין" באברי המין, כל כך מתישהו האם אבותינו. עם זאת, כדאי לזכור כי מין בעלי חיים הוא יותר חלקים של זכותם של האחים הקטנים שלנו, ועל אנשים שהוא נועד להיות יצירתית ותושייה. מה זה אורגזמה נשיתו לשמצה, שבו המנגנון שלו והאם הוא זהה לכל הבנות?

התוכן של המאמר

1 פרלוד או מה זה ועל מה שאתה צריך 2 השפה שלך - חבר שלך הוא שלך 3 מספר I לא מובן: למה צריך חידוש בחדר השינה 4 רע דוגמה מסרט פורנו 5 הוראות על השימוש במצב רוח נקבה

שאלות אלה אינן מעונות, אך מדי פעם מופיעות בראש אצל גברים. ברור: גברים רבים לאחר מספר שנים של מערכות יחסים לגלות חצאתם, שכל הנגנים ואנו-אנחות היו בדיוני, והם מעולם לא הצליחו מרגיש את התחושה. כדי לא להכות את הפנים אל העפר, חשוב לזכור כמה פריטים חשובים שיאפשרו את האלוהות האמיתית אהבה חזית.

הקדמה או מה זה ועל מה שאתה צריך

מספר נשים ללא תנאי יגיד כי הסיבה העיקרית של אי שביעות רצון טמונה בעובדה שהם לא שם ולא לגעת. וזה מוזר, כי הגוף הנשי על רוב מורכב מאזורי ארוגני. דירות דיסקרטיות בצפון

עם זאת, יש אחד snag: לא כל הנציגים של המין החלש פעילים מאשר אותם מקומות רגישים.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים, אשר רצו להיות מבט חיובי בחופשה, הליכה מתחת היד עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק די, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

אם אחד אוהב נשיקות ערפד בצוואר וליטוף את החזה, ואז השני נמס מן המיכלנים בירכיים ומותניים. והבעיה היא אפילו לא למצוא את הנקודות הנכונות קשה, אבל בעובדה כי הרבה trite ללבוש את זה.

הפלט כאן הבא רק אחד: זה הכרחי לְנַסוֹת! ההקדמה נחוצה לכל בחורה להיות יפה לכוונן לאינטימיות הקרובה וליהנות. זה יכול להיחשב מלונים ראשוניים חימום כמו מכונית. אחרי הכל, עד שאתה מפעיל את המכונית ב Stuzh, הוא לא יכול לזוז. אותו הדבר הוא אותו דבר סקס יפה.

השפה שלך - החבר שלך

במקרה זה, זה אמור לדבר עם שלו שותף הוא מאוד שימושי. זוגות מודרניים רגילים לתאר דגים ב זמן מין: אף אחד לא יודע בדיוק אם השני הוא נחמד, אבל שאל פחד. פחד להיות מאהב לא יעיל אצל גברים גובר על פחד לספק את חצי, לא משנה כמה זה לא נשמע. אבל אם הבנות זה לא הכרחי לספר על שלו "בשם" prigies, אז החבר 'ה הם אלוהים הורה לדיונים בנושא "האם זה טוב לך במיטה?-.

ולא בכלל, אין צורך לעשות את זה במצח. כמה שיחות מעשיות במהלך קואיטוס - הם אומרים, כך שתוכל להחליק את המגושם מַצָב. אם אפשרות זו נראית בלתי מקובלת, אז אינך צריך לנהל דיאלוגים מיד לפני מעשה האהבה. בסופו של דבר, זה יכול להפיל את כל מצב הרוח ולהרוס רומנטיקה, למזער את הקרבה לפיסיקה פשוטה. רמזים לא פולשנו ארוחת ערב או סרט שיתוף צופה תהיה בדיוק מה שהרופא Prescribed.

מספר I לא מובן: למה אתה צריך חידוש בחדר השינה 3

אם ניסויי הבחורים על שדה אינטימי הם לא תמיד תנאים הכרחיים של האורגזמה, נשים אז הם הרבה יותר רציניים. הכל בגלל נציגי מין חזק הם נהנו על פי רוב ברמה פיזי וזה גם תלוי הגירוי החיצוני, בעוד שותפיהם צריכים לכוון באופן פסיכולוגי הקרבה.

וזה לא כל כך קל: עייפות כרונית, מחקר, מתח בעבודה, ואפילו בן זוג שרוצה במהירות בהצטיינות ולישון במהירות. כל זה יוצר סוג של מחסום במוח, מזעור כל ליטוף לחיכוך בנאלי.

והפתרון כאן הוא גם די פשוט: אתה צריך להתקרב יצירתי לכל מפגש רומנטי. אף אחד לא מתחייב לך לייבש את הדירה עם עלי כותרת של ורדים 101 או ללמוד טכניקה סקס טנטרי. רק כדי להיות עדין, אבל מתמיד, לאפשר לנשים להרגיש מפתה בכל צורה ומצב.

אני smoldhing בחלקים שונים של הגוף, בלי נמאס משבח את יופיה, נענע בנשיקות לא להישאר במקום - אפילו שינוי של מיקום עוזר הנשים לשחרור. תודה לכך, אתה לא יכול רק לגרום לזה לצרוח בעוויתות של אקסטזה, אלא גם שבץ על ניסויים יוצאי דופן.

רַע דוגמה מסרטוני פורנו 4

אחת הטעויות המפלצתיות ביותר של כול אדונים הוא ללמוד מן הסרטים למבוגרים. זה מוסבר, כי על המסך, היופי pyshnogruda ממש ללכת על גניחות מכל מגע, בהנאה, כל התוצאות של לבלוע אהבה נלהבת ובכלל, שמחים עם שעה וחצי של זרדים בכל האזורים האינטימיים.

גברים, כדי להתאים את כל אותו קולנוע מאצ'ו, העלה אהוב על ידי חדירה אלימה, להביא סדקים על הנרתיק, או מוגבלים לא פחות אינטנסיבי קצר "פשיטות". ללא ספק, ישנם אוהבים רבים המעדיפים כזה לאהבה, אבל אחוז שלהם הוא פחות פחות מאלה שהם עבור מין "מתורבת".

בכל מקום הרמוניה חשובה, אז זה שווה לטפל פורנו לא יותר מאשר אלמנט מרגש. אגב, אם אתה צופה בוגר יחד קולנוע, אז זה לא רע לסובב פנטזיה ולהגדיל את הסיכוי של אורגזמה הדדית. אחרת - תוסף מהירות מקובל קרוב יותר לקראת סוף. בסיסי חלק מהזמן מומלץ לעמוד בקצב האמצעי, צופה שותפי תגובה.

הוראה על שימוש במדעי הרוח הנשית

כמה בדיחות ובדיחות הומצאו בנושא מצב רוח משתנה אצל נשים! עם זאת, רק cavaliers החכמה והראייה מרחוק יכול להשתמש בכל אלה cataclysms עבור עצמם. זה נראה, מה מצב הרוח והאורגזמה? העניין הוא שהגברות אינן יכולות לשכב במיטה, לא אידיאליזציה של בן זוגם.

ואם הוא מתלוצץ בחולני על משקלם עודף או את יכולותיה במטבח, אז אין סיבה לרגשות נעימים לא יכולים עוד ללכת. אם המטרה העיקרית שהבחור רוצה להשיג הוא אורגזמה דו-צדדית, אז הוא צריך לשים לב לאופן שבו הסדר הרוח האהוב עליו.

לא מיד מסרבים סקס אם ילדה משהו כועס או כועס. אחרי הכל, סקס הוא התרופה הטובה ביותר מכל שובב. העיקר הוא למצוא את הגישה הנכונה ומרחוק כדי להביא נאמן מחשבות המעצבות את המיטה עכשיו - רעיון נהדר. אגב, ביטויים "טוב, בוא אנחנו מזיעים "ו" לקחת את הפה מכל חששות "לא עובד. במקרה הטוב, אתה יכול לשמוע הרבה על עצמנו, ובבין הגרוע ביותר - צועק על הפנים. נוחות הוא גם אמנות, אבל לאחר השליטה בו, אתה יכול להרים את המפתח לנקבה לב ואורגזמה.

להלן מן האמור לעיל? גברים צריכים להיות קשובים יותר ועקביים במעשיהם. כן, יש אחוז נשים שאינם מסוגלים בכלל על אורגזמה, ולכן הם נקראים פריגיד. אבל יש פחות אנשים מאשר אלה שמכירים את ההרגשה הנפלאה.

לכן, תן לכל דבר על samonek מתחת למוטו "וכך עולה" יהיה לפחות טיפש, וככל מקסימום של פריחה. אחרי הכל, זה יותר טוב מאשר אישה מרוצה לחלוטין עם החיים, שום דבר לא קיים. פילגש כזה תשלם כפליים על מאמציו של אחד הנבחרים, שיש לו לילה סוער באמת בתחרה ובחליפות מושחתות כדי להגיע שוב לשיאו של הנאה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הסוד העיקרי של אורגזמה נקבה הוא הגירוי הנכון של אזורי ארוגני. הם כל הבנות ללא יוצא מן הכלל. המיקום של "נקודות העונג" עשוי להיות שונה, ואת המשימה העיקרית שלך היא למצוא אותם.

עמידות רוסית וחסרון של מידע זרקו שיפוט לא מדויק כי ליווי - כל זה משהו, מביש, זה מה שצריך להיות שותק. אבל כאן מעטים יש את המידע כי שירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

אל תפחדו בתהליך לפנות אל הנערה ולבקש ממנה להראות לך איך ואיפה ללטף. כל גברת תשמח עם מה שאתה אכפת ואביל אדיב! פעם אחת יהיה יותר ממספיק, כך שאתה מבין איך לשחק את הנבל הזה של אורגזמה נקבה. זה כל הסוד! עוד "שבב" - נסה מתיחה הנאה. תרגול של אורגזמה נדחה יאפשר לנערה לחוות תחושות פשוטות.

Просмотров: 140 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar