16:52
12 שיטות משתנות לתנוחה מיסיונרית

מיסיונרית - סקס קלאסי.את התוכן של המאמר. למין אין תנוחות חומציות, אם שני השותפים רוצים בניגוד, אל תפחדו מבדיקות.

יציבה זו יש יתרונות רבים - הפנים קרובים לחבר לחבר, מלא קשר חזותי, דוהה בנוחות, פשטות, אל תתעסק אקרובטיקה מינית מורכבת. אבל לא משנה מה, אפילו המאהב ביותר והנוח, בשלב מסוים זה בא. אבל שום דבר לא מונע ממך להשתנות את התנוחה המיסיונרית, רק רצון ופנטזיה מעט נחוץ.

1 שנים עשר שיטות לא טריוויאליות

12 דרכים nontrivial 12

השיטה הנפוצה ביותר משתנה תנוחה מיסיונרית - להדק את הברכיים לחזה. בתנוחה כזאת, אדם יכול לדלוף עמוק יותר, לעורר נקודה G. שיטה אחרת - להשתמש טבעת רטט עבור חבר. טבעות כאלה לא רק להגדיל את גודל החבר ואת ennoble את הקמת. אבל הרטט מרגיש את הדגדגן, אשר, כמובן, יהיה אוהב את הגברת. קבל תחושות חדשות מתנוחה מיסיונרית, אם אתה רק לקיים יחסי מין במכונית. צריך להשליך את המושב הקדמי. מְטַפֵּס. האיש נשען על אורז. עבור תנוחה זו אתה צריך להיות ידיים חזקות וכתפיים. בחבר כזה, החבר מגיע ויוצא מאה אחוז, מתאים למין קשה. נשר. הגברת מרבה מרבה רגליים ישרות. השותף הוא על הברכיים, הידיים נמצאות משני צידי הכתפיים שותפים. תנוחה מתאימה לזוגות העוסקים את החדירה העמוקה ביותר, לרוץ ממיין בנרתיק לחלק האחורי. תנוחה "לחשוף התנגשות" כמו פוסט "נשר".

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל רק אם אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ -5,000 דולר.

רק רגליים גרושות שותפים להחזיק אדם. תחת הגב התחתון ואת הישבן ניתן לשים כרית קטנה. במצב כזה, מגע חזותי טוב, החדירה העמוקה ביותר, מתאים למין אחורי. קיפול סכינים. תנוחה רגילה של המיסיונרית, רק רגל אחת של הגברת מעוררת את הגב התחתון של השותף. שינוי כל כך חסר משמעות תורם לחדירה העמוקה ביותר, החבר מעורר אינטנסיבי את הנקודה G. עצור ועשות. הגברת שוכנת על קצה המיטה או על השולחן, האיש נעשה קרוב, תומך בחגורה התחתונה. הגברת יכולה לשים רגל אחת או שתי רגל על ​​כתפיו של גבר. Pose מתאים לגירוי הדגדגן עם הידיים או ויברטור קטן. שוכב מיסיונר. תנוחה זו של המיסיונרית במין נדנדה. הגברת יושבת לתוך הקלע, החגורות עוברות בין הישבן לבין הגב התחתון, קצת מעל הברכיים, מחזיקה ידיים לחגורות אנכיות. האיש נעשה קרוב, מחלחל לשותף. בתנוחה זו, כל היתרונות של תנוחה מיסיונרית רגילה. אבל האיש לא לשים לחץ על השותף, זה נוח לעורר את הדגדגן ולשמור על עומק החדירה תחת שליטה. לירות בירח. תנוחה לנשים עם אימון גופני טוב. הגברת מעלה את החלק התחתון של הגוף, מסתמך רק על הכתפיים. האיש מחזיק ברגליים של המנועים עבור הקרסול.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו את הדעה הלא מדויקת כי הליווי הוא עכשיו משהו, הוא מביש, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. רק מעטים מבינים כי לשירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

זה עוד אחד התנוחות לחדירה עמוקה מאוד, מתאים לחבר'ה של צמיחה קטנה. מכונות של יישור חייתי. תנוחה מיסיונרית שורה, אבל אדם צריך להתמקד לא בחיכוך. הוא צריך לנסות לשפשף את הגוף על שותף הדגדגן. גירוי קליטוריס חלקלק ויוצאי דופן - אחריות של רגשות חדשים. כַּעַך. הגברת מסתובבת מעט, האיש יושב על הרגל התחתונה. את הרגל העליונה של השותף הגרוע ביותר Wallais. בתנוחה כזאת, אדם יכול להיות מאה אחוז לשלוט בגברת, זה בעצם לא יכול לזוז. בנוסף, לאדם יש גישה לכל חלקי השותפים של הגוף.

https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

Просмотров: 254 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar